JULTE

Guuuuuuuuuuuud vad gott ! Nu sitter jag här, helt nyduschad och lite fuktig i håret. Jag gjorde mig en kopp te och det smakar jul eller det luktar jul och smakar gudomligt för tillfället. Det är inte ofta jag blir sugen på detta teét men idag var jag verkligen det. Mitt rum är upplyst av massa värmeljus. Det är nog bland det bästa som finns, massa tända ljus och go musik. Just nu rullar michael jacksons goa lugna låtar, lovelove. Eftersom jag har mycket rött i mitt rum blir det typ kärleksfullt och jag älskar mitt rum när det är såhär. Det är väl bra antar jag :)

Camilla och jag tog en timmes promenad och snckade mat bland annat. Vi har kommit på att barnyoghurtar är väldigt gott ! Livets stora frågar lurar också runt hörnet, haha.


bildkvalité kallar jag detta


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är verkligen bäst, mysa, lyssna på MJ och bara slappa! :) vilka låtar är dina favoriter?

2009-09-15 @ 18:24:08
Postat av: Hanna

Hm, jag gillar "man in the mirror", "you are not alone", "will you be there" Kör mest på de lugna låtarna för tillfället men sen är ju "billie jean" en höjdare :) Puss<3

2009-09-16 @ 08:22:20
URL: http://hahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0