JUST LIKE OLD TIMES

här kommer en dålig bild på dagens outfit



Idag har det hänt både mycket och lite på samma gång. Vid tio var det sagt att vi skulle vara på gerdskavallen för att ha klassensdag men vi fick gå till savannen isället och köra brännboll vilket inte var kul alls. Alla treor var über seriösa och det var inte vi (ta inte illa upp om nu någon trea läser). Vi fick gå hem vid tolv så det var gött. Jag hade inget att göra så satte på en "rulle". Hatar det ordet, för er som inte vet så betyder det film. "The lucky ones". Faktiskt bra film.

Ajaj, jag upptäckte när jag hade ätit att något hade lossnat från tandställningen. Inte bra tänkte jag, orka gå dit igen för tredje gången på 1,5 vecka. Så ska ringa dit imon och få en tid helst innan skolan börjar, sen måste jag också köpa flour för det har jag inte gjort ännu. Nu sticker en tråd ut i käften på mig och gör ont.

Idag bestämde jag mig för att ta/göra ett pass på hälsostudion. Det blev ett klassiskt core intervallpass. De passen gjorde vi med handbollen i våras så jag kunde de flesta rörelserna. Min dumma vän camilla orkade inte följa med så där stog jag utan kompis och utan Vattenflaska. Det kändes som gamla tider, man cyklar och tränar, cyklar till nolhaga och kollar någon match och sedan hem och duscha, och jag gillar det! Jag ska försöka bli lite regelbunden på hälsostudion. Senast jag var där (förrutom idag då) var den 11 augusti och innan det den 11 juli.

Det var allt för mig, blev en del idag. Här kommer en bild på min kvällsmat, supergott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0