MY GIRLFRIENDS

Godkväll allesammans,
 alla ni som läser även fast ni inte är s många s tycker jag det är kul att blogga. Det är trevligt att ha lite koll på livet. Det är som en dagbok fast på datorn. Man kanske inte alltid skriver vad man gör men ändå lite koll, så det är nice tycker jag.

Ååh, vad jag blev chockad imorse när jag vaknade elva. Jag vaknar aldrig så sent och ni som känner mig, ni vet att det är väldigt ovanligt. Jag la mig ändå kvart över ett. Så jag kan säga att jag behövde det. Min kropp har typ varit bedövad av träningsverk i flera dager. Märks att man inte tränar på samma sätt nu längre men trivs med det förtillfället. Saknar alla goa tjejer bara, så ni vet det <3

Dagen till ära (gillar meningen) har spenderats med Moa mest. Vi har pratat om dragningskraft till olika personer. Det är verkligen sjukt, man kan inte kontrollera sina känslor till vissa männsikor. Vad ska man göra med dessa känslor är då frågan. Ibland kan det störa en att man drar sig till vissa men iböand en väldigt go känsla. Vi har kommit fram till att vi har varsin person som det är så med men tänker inte tala om vilken jag har. Jag kanske till och med har två. Det är två helt otippade personer också. Men som sagt, man kan verkligen inte kontrollera sina känslor. Vilket är bra på ett sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0