MYSKVÄLL OCH GÖTEBORG

Igår hade jag en väldigt mysig kväll med Camilla. Bättre kunde det nästan inte bli. Vi lagade fläskfilé med ungsbakad potatis och jättegod sallad till det. Bearniesås hade vi också, hur det nu stavas. Aja, klockan åtta tittade vi på idol och det har faktiskt varit väldigt kul iår måste jag säga ! bagge äär förjävla rolig alltså ibland. Hans färgade skägg är ju inte att leka med. Haha. Jag drog hem efter att vi sett "flight 93". Filmen handlar om kraschen i World Trade Center år 2001. En grymt bra film tycker jag. Känns så verkligt på något sätt. Tack för myskvällen, schamill !


Nu till den ärade Lördagen då man nästan alltid gör något vettigt tillskillnad från söndagen. Jag, Moa och Amanda tog halv elva tåget till göteborg. Vi strosade omkring lite och helt plötsligt ringer rebecca och ber om lite sällskap, eller bad kanske hon inte gjorde men frågade om vi ville ha hennes sällskap och det ville vi gärna ! Det var meningen att jag skulle träffat henne på kvällen men det har varit lite mycket strul fram och tillbaka så fick träffat henne på dagen isället. Vi alla fyra gick och fikade på espresso house och alla tog typ exakt samma fika, haha. Chai latte och scones. Sjukt gott! Sen drog becca och så var vi bara tre. Vi fick reda på vart Ilan bodde så åkte och hälsade på han lite överraskat. Han mådde dåligt så kunde inte ses så mycket, tråkigt. Får ta igen det någon annan gång kanske.

Måste bara säga att jag provade en peak jacka(dun jacka) och den var så jäääävla skön. Jag har aldrig haft på mig något skönare. Helt underbar men den kostade 4000 och man såg tjock ut i den men så sköön verkligen!

Den underbara lördagskväll spenderades i Amandas lägenhet och utanför lägenheten. Jag har varit så sugen på pringels så jag har tryckt i mig en hel del sådana chips idag. Puss och kram skumbanan. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0