SCHULE !

Skolan drar igång om en timme och innan det ska jag tanka mitt kontantkort med 200 kr så jag får gratis sms i en månad. Jag behöver verkligen det och tror det var någon rabatt grej idag med, så får hoppas på det! idag bär det av till andläkaren för att förbereda mig för rälsen som jag ska få på tisdag nästa vecka. + att vi ska ta skolfoto måndag eller tisdag och ingen av dagarna är bra att ha det på. Måndag har vi idrott och på tisdag får jag räls. Jippie! Ingen speciellt planerat idag, kanske springer en runda idag med eller så degar jag bara eller något, har inte bestämt mig ännu.

Jag vill ge er ett/en låttips. Hur säger man? en eller ett låttips?
Down - Jay Sean, Lil Wayne !

sommarbad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0