SJUKLING

Detta känns inte bra, super snuva och ont i halsen. Det började komma efter att jag tränat igår, borde kanske inte gjort det i alla fall men var så himla träningssugen. Jag har varit hemma idag eftersom jag bara hade en lektion och så kände jag mig inte riktigt hundra så jag stannade hemma.

Däremot på eftermiddagen kom två omtyckta personer hit och tjötade lite med mig, nämligen emma och rebecca. Vi drack te, tittade idol-klipp, gossip girl och så tittade vi igenom bilder sen vi var i Frankrike. Jag saknar männsikorna och gemenskapen ! Alla måste ses snart? Tjejkväll nästa vecka i alla fall.

Ikväll ska jag bara vila och se om förkyldningen blir bättre. Puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0