TRÅKIGT TRÖTT

Ni skulle bara veta vad jag ville vara hemma idag. Skolan var verkligen seg idag. Tiden gick sjukt långsamt. Nu ligger jag här och gör ingenting. Tv:n står på och jag har datorn i knät. Jag kanske borde träna men tror jag gör det imorgon innan matchen. Det blir jättebra för jag tror inte jag kommer orka springa idag. En ännu bättre idé, jag kan springa på min håltimma imorgon isället för att titta på film.

När jag kom hem gjorde jag mig te och rostade mackor med smör och ost. Äckligt gott är det ! Nu känner jag att jag blev väldigt kissenödig så ska palla iiväg mig till toan. Puss <3


OJ, VILKEN UNDERBAR KÄNSLA JAG FÅR NÄR JAG KOLLAR PÅ DESSA BILDER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0