UNDERBARA JACKA SÄGER JAG BARA

Jackan är på plats i mitt rum och ett par vantar blev det också men inget mer idag. Killen i kassan var väldigt snäll idag. Vi hade en rabatt på 15%, en på 20% och en på 30% och såklart ville vi ju ha 30% på jackan som var dyrast men man var tvungen att ta rabatterna i ordning så vi fick köpa tre grejer för att ordna det. Först tänkte vi att man inte fick göra så men det gick, han var så snäll så. Jag älskar den verkligen, kommer vilja ha den hela tiden på mig! haha.

Det har hänt lite annat i huset idag med. Min bror tog sitt körkort idag så det blev princesstårta till eftermiddags fika. Så grattis till han eller något! Hoppas på snålskjuss när det pissregnar ute.

Idag har jag även kikat igenom engelskan lite, matten och svenska. Några fel upptäckte jag i min text men det fixar jag imorgon för det är inte förrän på fredag vi har inlämning.

Snart är det a-lags match men är inte där idag för hinner och vill inte heller idag. Kände bara inte för det. Igår var jag förresten nere på mitt gamla lags träning för att lämna in lite kläder. Det kändes bra att komma ner och se alla igen men har inte övervägt att komma tillbaka. Det är bra som det är nu. Nästa gång ni har match så får ni gärna säga till för jag kommer om jag har tid självklart !

och här har ni mina inköp (mobil bild)

fast mössan köpte jag i söndags
suger att den inte matchar men jag får la köpa en till mössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0