WUNDERFUL FRIENDS

Söndag, vad ska man ta sig till? ångesten ligger i bakhuvudet hela tiden ju.

Men det blev en mys söndag till slut. Jag och Camilla lagade mat här vid två sen drog vi till robin för att hämta lite grejer som camilla hade glömt. Och nu till dagens bästa, fika med underbara vänner fast fikan äcklade mig mest. En choklad biskvie som bara smakade smör, usch kommer aldrig mer äta det i hela mitt liv. Det är fan så mycket bättre att bara dricka te eller äta en macka. Jag ska fan inte äta något sött på hela veckan, kanske något på lördag-söndag.

Mina underbara vänner består av amanda, moa och camilla. Det låter fånigt men jag kan verkligen, verkligen lita på er och vi har alltid så mycket att prata om. Det känns alltid så skönt att prata ut sig för ni förstår alltid och hoppas ni vet att jag förstår er med, försöker så gott jag kan i alla fall. <3





Kommentarer
Postat av: Moa Jarllll

HANNA DU ÄR BÄST! Galet bra med er, oss, tjejeeeeeer :) <3

2009-09-07 @ 19:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0