125 KRONOR RIKARE

Jag kommer inte ihåg om jag skrev vad jag skulle få i pengar men nu är jag i alla falll 125 kr rikare. Pengar smakar gott med andra ord. Det var en hyffsat lätt match så det var helt klart värt att cykla typ 2x2 km (?).

På vägen hem stannade jag hos camilla i cirka en timme. Snacka och fick lite mat där också. Bra bra.

Nu är jag jäkligt trött, vet ej varför men solen tar väl på ens krafter och min cykelansträngning var lite väl hård kanske? Snart ska jag klicka igång ett avsnitt prisonbreak och äta den dagliga fruktsalladen!

Planer för morgondagen:
Skola
Tandläkaren
Träna (?)
Utvecklingssamtal
Plugga lite grann
Slapppppaaaa

helt okej dag

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det hade ju varit bra härligt ;)

2010-04-14 @ 21:32:58
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0