ALMOST DONE

Jag sitter inne i ett klassrum fullt med massor av datorer. Vår annars ganska okoncentrerade klass sitter och jobbar seriöst med reportaget. Det beror nog mest på att alla vill imponera och göra ett bra resultat. Vi ska göra ett reportage om våra mentorsföretag. Jag har hand om Mio och jag intervjuade Jens och har nu skrivit ett reportage om honom med vinklingen personal och rekrytering.

Jag har visat reportaget för vår svenskalärare och tror hon tyckte det såg bra ut. Nu ska hon bara titta på en sak jag har ändrat. Och om det är bra är jag ledig imorgon. Så det är värt att sitta kvar idag och göra klart än att komma hit en stund imorgon.

Jag har nog med plugg ändå imorgon (!!)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det blir nog en 6 resor i alla fall :D

2010-04-22 @ 20:09:16
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Elin

Jaså? Ja det ser grymt fint ut! :)

2010-04-22 @ 21:16:12
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0