BACK TO NORMAL

För det första kan jag berätta att jag väger som vanligt nu. Jag har gått ner till 62 kilo igen. För er som inte vet så tränade jag och en kompis 30 dagar i sträck och då gick jag upp 1,5 kilo i muskler. Men nu tränar jag inte lika mycket och då har jag gått tillbaka till min tidigare vikt. Nu tränar jag 3-4 gånger i veckan och det är verkligen lagom.

Gårdagen var inte så lyckad på jobbet. Det var mer att jag skulle testa på det men det var inget för mig. Så jag gick inte tillbaka idag. Bad girl men att knacka dörr och sälja produkter var inte min grej. Jag kände att jag var "pain in the ass" inför de som öppnade dörren.


Kommentarer
Postat av: Elinlin

men vad tjänar man på det då? kan vem som helst göra det? :)

2010-04-08 @ 20:13:45
URL: http://omenflicka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0