COUGAR TOWN



Första dagen på lovet är här och det är ganska skönt måste jag säga. Inte för att vi har haft det jobbigt i skolan men lov är alltid bra. När vi kommer tillbaka har vi bara 8 veckor kvar i skolan.

Just nu kollar jag på cougar town, en ny serie med courtney cox. Den verkar ganska bra faktiskt. Nu i början har man inte lärt känna karaktärerna men snart har man det.

Idag ska jag träffa moa och amanda på dagen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det löser sig. Och ikväll ska jag träffa lite andra tjejer för mys. Det är så det ser ut nu men man vet aldrig vad som händer. Jag tror inte ens moa vet om att vi ska träffas, det är jag och amanda som har bestämt det.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0