GOOD NIGHT

Gårdagens kväll var kanonbra, som alltid med den familjen. Vi har bara så jäkla kul åt ingenting hela tiden. De har ett biljardbord och det blev några matcher. Det gick verkligen skit i början men i slutet gick det bra. Men mina missar gjorde så vi bröt ut i skratt typ... hela tiden.

Det bjöds på påskmat och italiensk mat. Vi ska åka till italien tillsammans så vi smygstartade på med italiensk mat. Men det är ganska långt kvar dit. Cirka 100 dagar. Vi åker i mitten av juli och det är då det är som varmast överallt. Kommer jag överleva?

Idag är det strålande sol och man är glad! Jag har duschat, klätt på mig och ätit så jag är redo för dagen. Det är bara det att mitt hår inte ligger som det ska. Det är lockigt och krusigt.



Kommentarer
Postat av: frida

svar Ja, livet är hårt. Man är alltid avundsjuk på alla med platthår.

2010-04-04 @ 13:07:48
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0