I`M ALIVE

Amanda trodde jag skulle dö när jag var ute och sprang förut men det visar sig att jag lever. Jag är lite seg och även dryg idag. Ingen aning om varför men jag kan skylla på att det är söndag och lite trist väder. Men jag har vilat upp mig idag kan man ju säga. Två filmer har jag redan avverkat och det blir nog en till innan jag slocknar för ikväll.

Mitt liv är inte så intressant idag så ignorera gärna det men hade lust att skriva ändå. Min mage skriker ben and jerry glass men orkar inte åka och köpa. Jag är too lazy. Det får bli en kopp te och några pepparkakor istället.


Pösigare tjej får man leta efter


Kommentarer
Postat av: girlpower

skönt att du lever darling

2010-04-04 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0