MOVE

Godmorgon och jag säger det med glädje!

Det är inte många moves man har gjort än så länge. Men snart så tänkte jag förflytta mig från sängen till skrivbordet eller något liknande. Eller jag hamnar nog i duschen först. Jag är i alla fall ledig idag och det känns otroligt skönt. Fast jag har några grejer jag måste ta itu med också men det gör jag med några koppar te.

Inga planer för ikväll direkt, hade tänkt se challe kristiansson men efter om och men blev det inte så. Tror inte jag hade kunnat få tag i biljetter ändå.

OCH jag längtar till imorgon för då ska jag shoppa! Det var typ tre veckor sen sist(!!)


bjuder på denna sköna bild, tagen för några minuter sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0