MY WEEKEND

Under den kända supa-helgen tar jag med mitt pick och pack till Dalsland. Där har jag spenderat mina senaste valborgsmässoaftnar så ska inte bryta den trenden. Det känns på sätt och vis surt att missa helgen här men nästan mer värt att åka bort känner jag. Orkar inte med alingsås för tillfället och så känner jag alltid den här tiden och kanske därför jag flyr staden varje år?

(En liten parantes vad jag har gjort de senaste dagarna)
Jag vill bara påpeka att jag hade en bra tisdagskväll. Träffade en "gammal" vän och det var uppskattat. Idag var jag med Camilla och båda var lite halvsega men vi underhöll oss med massa roliga youtube klipp.

Snart ska jag slänga mig på sängen och lyssna på musik och drömma mig bort. Jag kommer inte uppdatera på hela helgen och förmodligen inte imorgon heller. Men jag är säker på att jag överlever utan bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0