"SUMMERWORK"

Jag vet inte hur man säger sommarjobb på engelska men tyckte summerwork lät bra. Idag stod det vilka som har fått sommarjobb inom kommunen och jag blev lättad när mamma sa att jag var med. Det känns jättebra att ha något jobb i alla fall. Inte bäst betalt men ändå ett jobb. Nu är frågan vad man ska göra under 2-3 veckor.



Jag har suttit och pluggat naturkunskap sedan halv tolv. Men behövde en paus nu kände jag. Det är typ hundra frågor man ska svara på. Jag måste göra det nu för kommer inte ha tid nästa helg. Provet är på fredag nästa vecka men är inte hemma då. Jag hoppas jag kan göra det veckan därpå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken jättefin blogg du har! Kolla gärna in på våran hemsida www.yourtodolist.se och säg vad du tycker =)

2010-04-23 @ 15:10:05
URL: http://www.yourtodolist.se
Postat av: Suzette

`Hoppas du hittar något på shoppingdagen :) jag ska jobba imorgon, och ingen shopping här inte. :P

2010-04-23 @ 16:03:51
URL: http://suzette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0