GRAPES

Här ligger jag halvt medvetslös i sängen och kollar på prisonbreak. Jag gjorde iordning frukost för en timme sen, två mackor, te och vindruvor. Hur gott?

Ingen i huset här är uppe/hemma. Mamma jobbar, pappa är i sommarstugan och bror min sover. Och det är så jävla skönt. Ingen tjatar på en att gå upp så ska nog ligga kvar en stund till. Planerna egentligen var att åka till göteborg idag men ställde in det för jag ska inte slösa pengar. Fick ju mig ett bar dojjor igår och var inne i göteborg igår (på liseberg och träffa lite folk).

Så vi får se vart dagen bär mig senare. Regnar ute gör det också så man behöver inte känna press på att gå ut ännu i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0