SKULLE JU FAKTISKT INTE TACKA NEJ

"Det är inte lätt att verka manlig så du får sitta längst fram i taxin"
Snook – Längst fram i taxin

Jag har ju gått och kärat ner mig i denna låt. Kan ju säga tack till Moa jarl som visade videon för mig för några veckor sen. Och ja, den är gammal men så jävla skön.

Back to the reality. Skolan idag var skön, slutade halv två och drog till hälso. Svettades lite hit och lite dit och sen stack jag hem. Sen fortsatte dagen på stan en stund med camilla och louise.

Nu sitter jag här eller snarare ligger jag i sängen och tar det grymt lugnt. Vi hade bara engelska glosor till imon och dem var så lätta så jag kan dem redan. Blir nog ett avsnitt prisonbreak nu skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0