1, 5 KG

När jag började träna för ungefär en månad sen så vägde jag mig. Och idag vägde jag mig igen och jag fick ett resultat jag inte väntat mig. Det var ju inte så att jag blev chockad men jag har gått upp 1,5 kg på en månad. Det är förmodligen bara muskelmassa jag har ökat i vikt med.

Och om en månad igen ska jag väga mig och se om det ändras igen. För den kommande tiden kommer jag inte träna lika mycket. På måndag åker jag till London och då har jag verkligen inte tid. Där ska jag glömma tid och rum och bara njuta med min älskade vän camilla.

Japp, där har ni dagens viktigatse information !

Nu ska jag till toan och borta tänderna och sen sooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0