ÄLSKA SÖNDAGAR

Jag tackar Emma och Rebecca som har fått mig att fullkomligt älska söndagar. Inga krav och man kan njuta hela dagen, antingen själv eller med kompisar. Eller kanske både och?

Förut hade jag kunde jag få ångest för ny skolvecka men icke sa nicke. Jag bara njuter av söndagar nu.

Idag sov jag till halv tio och sen åt jag frukost med mamma. Efter det blev det lite tv, Summerland. Den serien har jag länge velat se och det verkar som den går på söndagar vid tio. Perfekt. Eftersom vi har naturkunskapsprov på tisdag satte jag mig med det innan jag satte igång datorn. Pluggandet blev därför koncentrerat och jag fick gjort mycket. Så testa att plugga utan musik och utan internet.

Planer för resten av dagen lyder... Kolla på A-lags match! Det var sjukt längesen jag var nere i Nolhaga och fick uppleva stämningen. Idag möter Alingsås Guif och det kommer bli en grym match tror jag.


och så den vanliga cam-bilden

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0