EFTERMIDDAG I SOFFAN

Det var ett tag sen jag kom hem och slängde mig på soffan direkt. Men idag var en sådan dag. Jag var så sjukt trött efter skolan idag. Min hjärna höll på att explodera på sista lektionen. Egentligen hade jag nog tänkt träna men sket i det idag. Det får bli träning imorgon på morgonen eller på vår håltimma. Inget jag har bestämt ännu.

Som sagt, jag slängde mig på soffan direkt. Pappa rusade ut och frågade "vad är det med dig?". Sen låg jag kvar i ett antal timmar. Och det var rätt skönt faktiskt. Halvsov lite också tror jag.

Imorgon är sista dagen innan lov. Men det känns inte som det är lov och londonresan är overkligare än någonsin. Jag kan verkligen inte förstå att vi ska åka dit själva. Visst, vi ska bo med camillas bror men det är ju inte så att han kommer ta hand om oss. Vi kommer klara oss galant men ändå... det kommer bli galet.

Det är fredag, lördag och söndag kvar. (Förlåt för mitt tjat men det är crazy bara). Jag kan ju tacka camilla här för att jag får följa med <3


Kommentarer
Postat av: rohlen

kan inte bli för mycket tjat om resan !

så lite så, vi kommer ha det helt sjuktbäst ! :D ♥

2010-02-11 @ 22:08:38
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0