HELGENS PLANER

Nu tänkte jag berätta vad jag ska göra i helgen. Det blir "fullt upp". Den här helgen behöver jag inte träna men kommer nog göra det ändå någon dag. Det kommer jag främst göra för att jag inte kommer kunna träna så mycket nästa vecka.

Fredag. Skola, träna(på håltimman), skola, hem och sen resturang besök med familjen
Lördag: En heldag i Göteborg med shopping(ska vara smakråd) och bio med M och A.
Söndag: Förbereda resan med Camilla hela dagen.

Vilken nice helg !

Vi ska på resturang imorgon för pappa ska börja nytt jobb på måndag. Mamma hade tänkt att fira med egna hamburgare hemma men blir inte riktigt så. Pappa bjuder hellre på godare mat! Nice!


önskar man kunde sitta ute och äta i värmen

ursäkta min fruktansvärt dåliga hållning (!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0