INGET PLUGG

Det senaste veckorna har vi haft ganska mycket plugg när jag tänker efter. Men ikväll kan jag bara ta det lugnt och inte behöva känna att jag måste plugga. Det är rätt skönt. Förra veckan hade vi redovisning, inlämning och prov och så hade vi ett stort prov i tisdags.

Klockan är halv sju och snart är det dags för mat. Korv och bröd tror jag det blir.

Amanda är sjuk och det är tråkigt att träna själv. Jag har inte kört någon styrka dessa dagar för det är just det, Tråkigt att köra själv. Jag har istället passat på att springa på bandet. Det är något man kan göra själv. Det blev 27 minuter idag med. Varför inte springa 30 min kanske några tänker. Men efter 27 min är jag rejält trött.

När jag springer sätter jag upp mål. Jag brukar ta 5 minuter i taget och spela två låtar som blir ungefär 5 min. Om man t . ex ska springa 20 minuter är de första 10 min jobbigast. När klockan tickar upp mot 11 minuter går det bara neråt och då går det fort. Ni förstår säkert.



4 dagar kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0