INVIGDE LOVET PÅ MUSSES

Yes, nu är lovet här. Det kära sportlovet som vi i väst har nu. Egentligen hade jag kunnat gå i skolan en eller två veckor till för är inte skoltrött men alltid skönt med lov. Jag hade i för sig inte pallat vänta längre på resan så det är bra med lov.

Familjen invigde lovet på musses med en supertrevlig middag. Vår familj är bra rolig ibland. Det är så kul för jag och mamma och så lika varandra så det är alltid vi mot dem (pappa och fredrik). Varje dag nästan när vi äter middag så är det någon konflikt, fast alltid med en glimt i ögat eller vad man säger.

Jag ska strax klicka igång ett one tree hill avsnitt. Imorgon blir det en hel dag i götet med Amanda och Moa. Det kommer säkert bli mysigt som vanligt. Först shopping och sedan bio. Och däremellan mat.


mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0