NÄSTA VECKA

Nu är jag klar med matteplugg så jag tänker faktiskt skippa första lektionen imorgon. Jag ligger ett steg före nu så det känns bra. Jag hoppar över första lektionen(matte) för att vi har ändå håltimma i två timmar efter det och känns ovärt att sitta i skolan. Med tanke på vädret är det svårt att ta sig någonstans.

Nästa veckas schema:
Måndag: 8.00-10-45 (tandläkaren kl.11.00) Vet inte om jag hinner tillbaka till idrotten
Tisdag: 8.00-10.15 (intälld engelska och svenska) (livskunskap på e.m som man kanske kan hoppa över)
Onsdag: 8.00-11.50 (inställd företagsekonomi)
Torsdag: 8.40-11.15 (kompliteringsdag på e.m)
Fredag: 8.50-16.00

Helt okej fram till fredag ! ALLA BÖR GILLA DETTA !


Kommentarer
Postat av: rohlen

om det fanns en 'gilla' knapp, skulle jag ha dubbelx8 klickat den !

2010-02-25 @ 21:45:06
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0