REDO

Jag är mer än redo att åka till London nu. Pengarna är inväxlade. Punden ligger i min bryålåda. Tidigare idag var jag och hämtade ut dem. Mannen bakom disken frågade vart jag skulle. Då sa jag London och han kontrade med  att säga att london är en fin stad.


nu drar vi camilla !

På displayen i mobilen skriver jag upp saker jag inte ska glömma. Nu står det "lämna domarlapp". Och det måste jag verkligen göra idag. Varje dag åker jag förbi kansliet men går aldrig in och lämnar den. Antingen glömmer jag, är kansliet låst eller så har jag ingen lapp med mig. Men idag ska jag göra sådant jag "måste".

Det står också vad jag ska plugga på. Lite plugg får det bli ikväll efter träningen. Ronia skulle hängt med på gymmet idag men hon kan inte så jag får gå själv. Trist och livet är hårt. Haha.

Kommentarer
Postat av: rohlén

AAAAbilden ><

åhh inte alls långt kvar nu, pirrar lite ! :>>

2010-02-02 @ 23:07:39
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0