RESFEBER OM NÅGOT

Sista dagen är här, dagen jag och camilla längtat efter länge. Det är helt sick. Om exakt 24 timmar sitter vi på planer mot England, London. Resfebern börjar smyga sig på mig, förväntansfull men även lite nervös. Det hade varit ganska lätt om vi visste att marcus skulle möta upp oss på flygplatsen men det ska han inte. Vi ska ta oss med buss och tunnelbana själva till dit han bor. Men eftersom jag och camilla är sådana lugna och fina männsikor kommer vi klara oss galant. MEN JÄVLAR VAD KUL DET KOMMER BLI !!

Nu ska jag packa klart resväskan men också träningsväskan. Det blir ett pass innan lata dagar i London. Sen åker jag till Camilla och planerar och får instruktioner av hennes mamma. (Tur det!)

Puss och Kram, och ha det så bra i Sverige !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0