SUNNY SUNDAY



Det är söndag och jag har inget direkt planerat. Ganska skönt men ändå inte. Jag har redan städat på mitt rum och tv:n lockar mig inte alls idag. Det börjar pratas om sommarjobb mycket så funderar på att skriva ett CV och tänka på möjliga ställen att jobba på. Det återstår att se hur det blir med det.

Igår var jag, manda och moa ute i snön i två timmar. Vi gick runt hela kullingsberg för att hitta bästa backarna. Det blev lite pulkaåkning men det roligaste var när vi körde "herren på täppan". Det var helt insane kul. Jag fällde moa i snön två gånger så hon föll pladask. Det var länge sen jag skrattade så mycket.

Det sista jag och moa gjorde var att springa ett varv runt huset i 1 meter djup snö. Tyvärr förlorade jag med cirka 1 meter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0