SUPERBRA DAG

Ååh, jag gillade den här dagen !

Just nu ligger/sitter jag i sängen men datorn i knät. Och det har jag förtjänat tycker jag. Idag har vi haft stort naturkunskaps prov och det gick väl sådär. Alla frågor kunde jag inte svara på men hoppas på ett vg i alla fall.

Sen får vi reda på att vi har håltimma i 4 timmar. Jag och Ronia drog till stan och sen mötte vi Rasmus och Oscar för fika. Det var mysigt och defenitivt skönt. Efter det var det bara att åka tillbaka till skolan för en sista lektion.

När jag kom till gymmet kändes allt bra. Jag var pigg i kroppen. Det var längesen jag sprang så tänkte springa 20 minuter men var inte trött så sprang 27 istället. Nu är benen lite sega faktiskt men egentligen bara skönt. När kroppen gör "ont" vet man att man gjort något bra oftast.

Det är bara 5 dagar kvar nu, I´m happy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0