SVÅRT VAL

Det är sportlovslördag och jag kan konstatera att solen inte lyser idag. Jag har smått börjat packa och kan inte komma underfund med vad jag ska ha på mig. Det känns inte som jag har något kul i garderoben. Eftersom man kommer ha jacka på sig i stort sett hela dagen kan man ju inte ha för varma kläder heller. Ilandsproblem.

Jag får se vad jag tar på mig. En del kläder ska ju i smutsen för att bli rena till imorgon också.

En till sak jag kom att tänka på, JAG ÄR SJUKT AVUNDSJUK PÅ DE SOM ÅKER SKIDOR DEN HÄR VECKAN. Om inte london hade blivit av hade jag suttit på en buss till Åre vid det här laget. Jag och Stina pratade om förre årets resa i torsdags och oj vad bra det var i Åre. Saknar alla från resan !

Nej, nu ska jag försöka hitta något i garderoben, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0