TE, TV OCH DATOR

Yes, min början till kväll iallafall.

Fredagen har bjudit på slask i världsklass. Sådär jättemycket slask som har blivit utav all snö. Det har smält en del så får hoppas på mer plusgrader i helgen och den kommande vecka.

Jag kan ju meddela att det var rätt gött att skippa matten idag och komma till skolan vid halv ett. Skoldagen blev hälften så jobbig kan man säga. Engelska i typ 40 min och sedan bild i 60 min. Vi jobbar med lera och mina fingrar skapar inte riktigt det jag vill, höhö.

Egentligen skulle ju camilla hit för myskväll men ändrade planer där. Ska träffa henne imorgon isället. Detta väder gör fan allt svårt. Jag kunde fortsatt min kväll med ronia men nu blev det inte så. Tråkigt. Vi var iallafall en sväng på stan efter skolan. Jag hittade en fin blus på lindex som jag vill ha. Endast 199 riksdaler!



mamma och pappa passar kusinerna i grannhuset så ska upp dit vid halv nio och käka pizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0