18.02

Det har varit en go lördag med träning coh sällskap. Klockan halv tolv mötte jag amanda på hälsostudion. Efter en och en halv timme träning åt vi soppa och bröd. Varje lördag serverar det gratis soppa på hälsostudion och bröd. Verkligen gott! Jag tror det blir träning på lördagar ofta.

Vi var nästan borta i tre och en halvtimma och när jag kom hem slängde jag mig i soffan. Skidor på tv:n och det gillar jag. Helena Johnsson vann, Anja pärsson kom trea, det är några resultat jag kan ge er.

Nu ska vi snart äta mat här hemma och det blir sjukt go mat. Kyckling med tomat och fetaost och till det har vi bandpasta. Nu var maten visst klar.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0