613

Detta inlägg blir mitt 613:onde inlägg sen i april. Bra jobbat?

Mormor och morfar sov över hos oss inatt för idag är det släktkalas. Inte hos oss, tack och lov. Det hade jag inte orkat. Jag är sjukt glad att jag bor granne med mina kusiner. Det blir liksom inte så långt att gå då. Man kan göra iordning sig en halv timma innan.

Vi var uppe och fira mormor klockan åtta och efter det klämde jag in en promenad. Jag tog samma runda som i torsdag. Ner mot mjörn och sen genom stadsskogen. Jag kan ju tala om att det var inte många lampor tända i fönstrerna. Jag kände mig ensam. Men med min musik var det bara skönt.

Nu bjuds det på frukost buffé. Gott.



nyduschad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0