7/30 - CHECK

Det har gått sju dagar sedan vi började träna och än så länge säger min kropp inte nej. Det är bara 23 dagar kvar så vi får se vad den säger då. Jag vägde mig idag och vägde runt 62 kg så ska väga mig igen efter 23 dagar och se om det är någon skillnad.

Nu kan man bocka av 7 dagar av 30 dagar i alla fall. 

Undra vad folk egentligen tycker om denna sjuka idé. Eller det kanske är vanligt att man tränar så extremt. Nu ska vi se om någon vågar svara på mig fråga. Hur ofta tränar ni ?!

Sikken going alltså !

Är du svettig eller?



Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, jag tränar aldrig... för tillfället i alla fall!

fin blöja! haha<3

2010-01-14 @ 19:30:51
Postat av: Anonym

//Emma

2010-01-14 @ 19:31:41
URL: http://nowscream.blogspot.com/
Postat av: Anonym

haha söt du är! jag blir allt svettig när jag ser dig baby.. hehahahihaöhöahaha jag tränar PRECIS som dig, vilket sammanträffande hörru!! goooing

2010-01-14 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0