ÅNGEST?

Sista dagen på lovet har tagit fart och nu går det bara utför. Klockan är lite över två och ångesten börjar komma lite smått. Fast egentligen ska det bli gött med skola för vad skulle jag gjort den kommande veckan?

Skolveckorna brukar gå sjukt fort och det är bara fem veckor till älskade londonresan. Jag vill ju träffa ronnyponny också så skola blir helt okej.

Jag har redan hunnit träna idag vilket känns otroligt gött. Resten av dagen ska jag bara vara hemma och pyssla med det ena och andra inför skolan. Ipoden ska vara full av ny musik och lite annat ska fixas.

Just nu sitter jag med en kopp te framför mig och läser lite bloggar. Ska snart hoppa in i duschen för duschade inte på gymmet idag för det ska bli en riktigt skön dusch och göra lite girly stuffs. Ni vet hur det är, eller hur tjejer? Jag var så hungrig att jag var tvungen att ta ltie fika innan duschen. Äckligt? Nee.

Det kommer nog lite mer inlägg idag för att ni ska bli glada !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0