BLOGG

Vad ska man skriva om för att ha en bra blogg egentligen?

Lägga upp dagens-outfit, skriva om fester och allmänt om mode?

Men tänk om man inte orkar lägga upp dagens-outfit och allt sådant där?

Hur skaffar man sig många bloggläsare? Kommentera andras bloggar?

Skriva om sina känslor för andra männsikor?

Provocera?

______________________________________________________________

Ibland har jag lust att bara skriva av mig känslor och sånt men det går inte. Om jag ens har en minsta text om någon eller något så blir det alltid tjöt om det på ett eller annat sätt. Kan folk inte bara acceptera att man tycker olika om männsikor. Jag eller någon kan inte älska alla på samma sätt.

Låt andra leva som dem gör och låt dem göra sina egna beslut utan att du lägger dig i och låt folk göra sina misstag. De kommer själva komma på om de gjort fel. Ingen behöver säga det till dem. Man måste göra misstag för att förstå att det är ett misstag.

Skitsnack kommer alltid att finnas men man bör verkligen tänka på vad man säger. Vem fan vinner på skitsnack egentligen? Jag undrar hur mycket skit folk har sagt om mig egentligen som jag inte vet om. Tror det är bäst att inte veta om det.

Det som stör mig mest är de tjejer som nästan enbart snackar strunt. De har nog inget vett överhuvud taget. Seriöst, det finns annat att prata om än om andra. Jag kan erkänna att jag inte går felfri om det där med snacket men försöker vara en ärlig männsika verkligen.

Jag önskar jag vore en kille och slapp allt det där som vi tjejer håller på med. Komma ifrån det gör man nog aldrig tråkigt nog.

Kommentarer
Postat av: Emma

då sant som du skrivit det. håller med till 104%, verkligen!

2010-01-17 @ 16:52:39
Postat av: Sporrong

Väldigt bra skrivit Hannut <3 du är en smart tjej^^ Respekt!

2010-01-17 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0