DEAR BELOVERS

En hektiskt dag i hannas liv idag eller kanske inte så värst. Skoladagen började så tidigt som halv nio och slutade klockan fyra. Jag har bara en enda dag som är så jobbig och tycker verkligen synd om de som har sådana dagar ofta. Man är helt död sista lektionen typ och vill bara hem.

Jag skrev ju ett inlägg runt tio och då var jag hemma på en 50 minuters rast och hämtade träningskläder för amanda tänkte träna direkt efter skolan och då kunde jag ju också göra det. Det innebär att min "lediga" dag skjuts fram till fredag eller lördag och det känns faktiskt skönt. Den lilla cykelturen fram och tillbaka tar väl ungefär 20 minuter. Jag fick i alla fall lämnat in mina domarpapper så snart har jag tvåtusentvåhundra på kontot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0