DÖTT?

Allt är dött idag. Vad är det frågan om? Just det ja, det är söndag !

God eftermiddag. Här stter jag med myskläderna på och även glasögon idag. Ingen vidare syn men jag ska ju bara vara hemma med familjen och de bryr sig inte. Vädret är förjävla tråkigt och allt är bara fult ute just nu. Landskapet är svart och vitt och lite brunt på vägarna. Jag och Amanda säger varje gång vi är och tränar att vi vill ha sommar.

Idag var vi på hälsostudion klockan elva och de öppnar ju klockan tolv så vi fick sitta en timme i trapphuset och roa oss med prat om pengar m.m. Det blev en ganska kort stund idag men svettig blev man. 20 minuter på rullbandet och 10x3 i bänkpress.

Eftersom jag varit sugen på semla ett tag nu var jag ju bara tvungen att köpa det till söndagsfikan. Men det tog ett tag innan jag hade köpt den. Semlorna varslut på ljungblads så fick ta mig en jobbig cykeltur till maxi. När jag satt och åt den framför tv:n sen var det värt besväret. Sjukt gott var det. Semla och kaffe !

Nu ska jag fortsätta att njuta av söndagen. Jag har pluggat lite och ska nog göra lite till snart.

(29 dagar till london) räknar ner varje dag nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0