EN JANUARIKVÄLL

Efter sex och en halv timme i idas mysiga hus skulle vi bege oss till tåget och det hade lagt sig fin pudersnö på marken. Det var förvånansvärt lätt att cykla i snön jämfört med att cykla i alla små snödrivor och slask som är på vägarna annars. Ni som cyklar vet vad jag menar.

Det har varit en jättemysig kväll med de gamla polarna. Till en början var det kanske lite stelt men sen blev det liv på oss. Det är la inte så konsitgt när man aldrig träffas längre? Det blev lite film-tittande, prat, kladdkaka och thai mat.

Nu sitter jag här, klockan är snart halv två på natten och jag är inte trött överhuvud taget. Vad är det för fel på mig? Jag är ju morgonmänniska och inte alls kvällsmänniska. Håller jag på att förändras eller? Hoppas inte det.

Jag hade först tänkt ta mig lite natt-mat, pizza men blev inget med det för onödigt att äta när man inte är hungrig. Fast det hade varit lite gott faktiskt men är rätt mätt och belåten efter kvällen faktiskt. Det får bli lite pizza till frukost/lunch. Man vet ju inte när jag vaknar imorgon.

Ni får inte bli sura för att jag inte har några bilder för jag har uppdaterat två längre inlägg nu det sista.

Här kommer en från frankrike i sommras. Tråkigt att inte träffa Erik och Wilmer.


Update bild snodde den från idas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0