FEST ?

Godkväll !

Nu förmodar jag att halva alingsås är på fest i gerdskalokalen men inte jag. Inte sugen för fem öre på att åka dit. Gillar inte lokalen och alldeles för mycket folk är det säkert också. Men ska inte klaga men så känner jag just nu i alla fall. Hehe. Jag känner mig trött efter skolan och allt tränande så ska lägga mig under täcket snart.

Moa Jarl har sagt att dirty dancing är en grym film så ska faktiskt kolla på den ikväll. På tal om moa så saknar jag henne. Vi har inte setts sen skolan började.

Idag kom det ett bra från alingsås handbollförbund. Blev väldigt förvånad först och det visade sig vara en förfrågan om att dömma i potatiscupen. Just nu känner jag för att dömma jätte mycket och tjäna pengar. Ska prata med amanda imorgon om detta så ser vi vad vi kommer fram till.


sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0