FREDAG

Dagen började med en sovmorgon till tio. Det är skönt att ligga i sängen när man vet att vissa går i skolan. Jag chillade lite på det och sen var det träning klockan tolv och där mötte jag mandis. Vi körde först spinning i 45 minuter och sen gick vi in på gymmet en stund. Skrattade och roade oss.

Vi testade rullbandet och så skulle jag börja springa och amanda sa att jag såg handikappad ut så tror inte jag ska springa där mer. Haha. (Amanda, du vill inte veta hur du ser ut när du springer)

Nu ska jag chilla på det lite till. Jag ska försöka installera ett program så man kan spela in sin spotify musik och sen lägga över till ipoden. Det är nämligen så at tjag har tänkt göra det hela lovet och det börjar dra ihop sig nu. Lovet har iallafall varit sjukt bra. Vila, julklappar, fest och häng med kompisar, det är så det ska vara !

Ha det bäst goingar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0