HEELG !

Och så var det helg igen !

Den här veckan har gått fort som vanligt, tror jag. Man hinner typ inte tänka så mycket på vardagarna eftersom man inte har så mycket fritid men antar att det är bra att inte grubbla alltför mycket ibland. Det känns som man går på standbye.

När vi kom till skolan idag får vi reda på att engelskan och bilden är inställd så vi slutar efter första lektionen. Det vill säga kvart i elva. Jag och Ronia gick och åt och stannade i skolan till cirka halv två. Vi satt och pratade i över 2,5 timme. Det kändes inte som vi satt där så länge men vi hade en del att prata om. Hon har ju varit sjuk hela veckan och innan det var det ju lov och vi lyckades inte klämma in någon dag att ses.

Jsut nu mumsar jag på lite mackor och dricker te. Vid halv fyra-fyra ska jag hoppa på cyklen igen och åka och träna med amanda. Det blir nog rullbandet och lite styrka som många andra dagar den här veckan. Hade tänkt träna spinning men skiter i det. Jag tränar ju hellre med mandi.

Efter träningen hoppas jag att någon kan hämta mig och svänga förbi maxi och köpa GODIS!



Lite naturgodis hade varit gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0