I TAKET LYSER STJÄRNORNA

Jag har nyss läst ut boken, I taket lyser stjärnorna. Idag har jag tänkt att se filmen. Det var nämligen så att jag läste i tidningen imorse och den var nominerad för bästa svenska film eller något sådant.

Dagen blev inte riktigt som planerad men riktigt bra ändå. Kanske lite bättre tidsmässigt. Jag och amanda drog och tränade runt halv tre, 20 min på bandet och sen en runda på gymmet. Nu börjar man märka stor skillnad. Muskler har vi fått vill jag lova.

Sedan åkte jag hennes "väg" hem, alltså genom stan och fick köpt mina leggings och lånade om min engelska bok. (Jag måste läsa en halv sida ur boken och kommentera det jag läst). Sedan raka vägen hem till datorn och Word. Pluggade i två timmar i sträck och sen var det mat.

Vid den här tiden egentligen skulle jag suttit på cykeln och varit svettig men istället ligger jag nöjd och belåten i sängen med en film i beredksap.

Ha en fin kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0