I VÄNTANS TIDER

Dagen blev ju inte riktigt som planerad kan man ju säga. Det var ju tänkt att vi skulle träffa ronia men hon verkar ha åkt på någon äcklig sjukdom. Jag som ville träffa den goa tjejen men får väl hålla mig till måndag eller till helgen. Hursomhelst så blev det en hel del väntan. Innan Moa stod i dörren här var klockan fyra och då drog vi oss till Amanda för prat och te.

Klockan åtta drog vi oss hemåt för att moa ska till skolan imorgon så ville inte hem försent. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på för bus. Antingen se paradise hotel eller how I met yout mother. Jag lär ju hinna båda så klickar nog igång paradise snart.

Imorgon ska jag nog bara chilla hemma. Lite gött faktiskt och kanske träna lite.

Hos mandis bläddrade jag igenom HMs nya vår katalog och blev rätt sugen på vår-kläder och det såg ut som hm hade mycket snyggt. Det gillar vi.

Godnatt då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0