LÅNGPROMENAD

Godkväll !

Jag har inte suttit vid datorn idag(förrän nu då) och det känns väldigt bra. Idag var det lååång dag i skolan. Lite smått segt men det går när man har kul. Efter skolan gick jag till stan och mötte min vän camilla. Vi tog en ganska snabb fika men fick pratat en del. Vi hinner knappt ses så sådana stunder är bra/roliga. (jag gillar fejkskratt). Jag kan verkligen prata om allt med henne.

Igår skrev jag att jag var trött på att alltid göra samma saker på gymmet så dissade hälso idag. Istället promenerade jag till skolan, sedan till stan och när jag skulle hem gick jag en lång omväg. Jag vandrade upp mot stadsskogen. Sjukt mycket lägenheter där som man inte tänker på finns. Fina också men skulle inte vilja bo där. Det skulle bli lite för jobbigt när man cyklar så mycket.

Idag har jag fått upp ögonen för westlife. Ronia tipsade och deras låtar är faktiskt fina. Lite smör men ändå fina.



Kommentarer
Postat av: rohlén

du är fin du ! ♥

2010-01-28 @ 22:17:36
URL: http://ccrohlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0