MEDVETEN

Under den här årstiden är man allmänt trött bara. Jag är otroligt trött på vintern nu. Det räcker liksom nu. Lite varmare kan det väl åtminstonde. Jag behöver inte sommar men typ 15 grader då man kan börja klä av sig den tjocka jackan, mössan, halsduken och vantarna. Jag vill kunna och i shorts och en tröja till träning isället för mjukisbyxor och tjockjacka. Slippa tänka helt enkelt på vad man ska ha på sig.

Jag är väl medveten om att mitt liv just nu inte är så social tförrutom när jag är i skolan eller när jag tränar med amanda. Jag har nästan ingen tid över och om jag har det är jag trött. Det sliter på kroppen att träna så mycket som vi gör. Ingen har tvingat oss men vi vill klara det här och då får man ta konsekvenserna. Haha. Konsekvenserna blir att man inte orkar vara så social. Låter knäppt men det är så det är.

Så jag är medveten om hur mitt liv ser ut just nu men lovar att bli piggare efter 13 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0