RAKETFART TILL GYMMET

God eftermiddag !

Idag tänker jag vara så snäll att skriva ett längre inlägg. Det är ju trots allt min namnsdag idag så ni kan ju börja att gratta mig eller vad man nu gör. Skitsam. Jag tror jag kommer börja blogga mer som vanligt när skolan drar igång för då händer det lite mer. PÅ lovet händer inte så mycket egentligen, man umgås med kompisar, skrattar och har kul. Ser en film eller två och bara glider omkring. Jag rullar faktiskt inte omkring för tränat har jag banne mig gjort mycket. Förra veckan blev det 3 spinning pass och ett pass inne på gymmet. Om man inte är med kompisar segar man runt i hemmet och gör saker som är skönt.

Just det ja. Igår var jag med moa och amanda som har blivit till en vana det senaste. Goa tjejer, alltid något kul med dem ska ni alla veta. Vi hade en sjuk konversation på facebook häromdagen. Det blev tillsut 190 kommentarer typ. Vi kunde helt enkelt inte sluta tracka eller reta varandra. Mest interna skämt. Sååååå kul !

På kvällen undrade moa om jag eller amanda ville dra med till gymmet på morgonen (idag då) men ingen av oss kände för det så vi skulle låta moa vandra omkring ensam på gymmet men icke sa nicke. Hon ringer mig tio över elva och gissa vem som är på hälsostudion fem i halv tolv. Jo, jag. Är jag snabb eller är jag snabb? Det hade iallafall kommit en del a-lags spelare dit och moa "känner" en av dem och hur kul är det att gå runt själv på gymmet då så jag antar att jag blev hennes hjälte eller något. Hon sa att jag skulle få 50 kr men tror inte riktigt på det.

När jag kom hem käkade jag lite och sen satte jag igång och städade rummet. Jag möblera om men fan vad dåligt det blev så jag möblera tillbaka igen. Mitt rum går bara att ha på ett sätt. Lite tråkigt men så är livet. Gillar det som det är egentligen. Skrivbordet ut mot fönstret och soffan omringad av väggar typ.

Nu är jag helt slut. Jättekonsitgt men blev fan varm och trött av att flytta alla möbler helt själv. Det är cirka 2,5 timme till jag ska vara hos Ida i Norsesund. Trevligt, hoppas bara jag piggnar till tills dess.

GOOODBYE !

Är ni glada nu?


Kommentarer
Postat av: moaa

du var dagens moa-hjälte! de där femtio kronorna kan, haha, kanske diskuteras, men något ska du få i gengäld, ofcourse! hehe I'm there for you 2 vännen, anytime!

2010-01-07 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0