SKJORTA OCH MÖSSA

Nu har jag samlat kraft för att få till ett inlägg. Just nu känner jag mig sååååhääääär trött.

Igår hade jag en mysig kväll hos camilla. Vi lagade först mat, tacos. Det var gott men fy vad ont det gör i käften när jag tuggar. Seriöst, jag vill bara äta soppa, potatismos eller glass. Det blir väl bättre snart får vi tro. Vi la oss framför tv:n i några timmar men sen var vi så trötta att vi la oss. Klockan blev kanske halv tolv innan vi sa godnatt. Det blir alltid så när man ha släckt så börjar man prata mer.

Idag har jag dömt och tränat inprincip. När vi satte oss för att äta soppa inne på hälsostudion var kropparna inte i bästa skick. Trötta och kanske lite slitna efter 16 dagars träning.

Jag fick med mig en skjorta hem från camilla som jag lånat. Nu sitter jag i den, mjukisbyxor och mössa. Bästa klädseln för mig just nu. Helt slut verkligen, ska nog lägga mig i sängen och sova en stund. (Inte ofta jag känner för det men idag känns det rätt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0